tirsdag den 29. april 2008

Ting 10 flickr

Nu er jeg også nået igennem ting 10 flickr.
Jeg har søgt på forskellige biblioteker i Danmark bl.a. Aalborg, hvor der er en del billeder fra deres arr. BibRoch, jeg har også prøvet at søge på British Libery her får jeg bl.a. et billede frem af to piger som jeg tror står og lytter til musik, man kan jo søge rigtig mange ting frem her.
Jeg søgte på Middelaldercentret og der kom også en masse billeder frem, men de var ikke alle fra Middelaldercentret i Sundby, men et par stykker af dem var der fra. Jeg har også søgt på Anne Linnet og der kom en masse billeder frem fra hendes koncerter.
Det med farvesætningen af billeder ser også meget spændende ud, da der jo er alverdens farveskala at bruge.
Da jeg lige har været i London, var det jo meget passende at søge på denne by, her fandt jeg en masse billeder bl. a. af London Eye, som jeg selvfølgelig har været oppe i, det er en meget flot tur og udsigt man har derfra. Jeg fandt også billeder af Londons Underground, den har jeg selvfølgelig også benyttet en hel del gange, men busserne er nu de bedste, her ser man mere end i undergrundstogene.
Jeg kunne bruge meget mere tid på at søge billeder fra fra diverse steder, men der er jo andre ting der også skal klares, så nu er det slut med at søge rund i flickr lige nu.
Grethe Jensen

Ingen kommentarer: