fredag den 30. maj 2008

Ting 14 - Download fra netmusik til mp3-afspiller

Nu har jeg fået lagt musik ned på min mp3-afspiller fra netmusiki, det var ret godt, og bare at have fået en mp3-afspiller, som man kan bruge hvor som helt med god musik, det er jeg meget glad for.
Jeg syntes også det var nemt nok at finde netmusik.dk på bibliotekets hjemmeside, så Sigrid skal have ros for en god hjemmeside.
Dette med at downloade musik er nok ikke det jeg vil bruge mest, jeg tror jeg mere kommer til kun at lægge musik ind fra vores egne private cd'ere. Den musik du downloader, har du jo kun en begrænset periode, den du lægger på fra dine egne cd'ere har du hele tiden, men hvis man vil have den nye musik hele tiden er det jo nok en god løsning med at downloade.

1 kommentar:

Sigrid Kjøller sagde ...

Jeg har haft stor glæde af min på de sidste tog-ture. Man kan lukke helt af for andre folks snak.
Dejligt, at det er gået problemløst for dig, ind imellem driller det lidt.