tirsdag den 16. september 2008

Ting 20 Facebook

Nu har jeg oprettet mig på facebook, men ikke med så mange oplysninger, da jeg syntes facebook er et meget åbent forum, jeg har også været inde og begrænse de oplysninger om mig selv som jeg har lagt ind for at oprette min profil på facebook.

Jeg har også søgt venner blandt mine egne kollegaer, da jeg ikke er interesseret i at bruge dette til mit private liv.

Jeg har også søgt forskellige personers profil frem, det er da nok spændende læsning, men jeg syntes man kan snage formeget i folks privatliv, det er ikke lige det jeg har så meget brug for.

Men opgaven er løset og jeg er oprettet

1 kommentar:

Sigrid Kjøller sagde ...

Lige til morgen hørte jeg i nyhederne, at når man tilmelder sig Facebook går man ind på, at de må bruge éns billeder og alt hvad man laver til hvad som helst, også kommercielt. Det er nok en overraskelse for de fleste...