onsdag den 8. oktober 2008

Ting 23 afrunding

Så kom ugen hvor ting 23, den sidste ting blev sendt ud, som slut på et langt år med mange gode og for mig mindre gode opgaver. De første mange uger kunne jeg ikke rigtig se hvad jeg skulle bruge dette til, men pludselig begyndte der at komme opgaver hvor man tænkte dem kan man jo også bruge derhjemme som privat person, så noget har jeg da fået ud af det, og jeg ved nu at alle disse sider findes.
Mine favorit opgaver er Picasa, Flickr, Kend din mp3-afspiller og Netmusik, dette er nogle af dem jeg vil bruge hjemme privat også.
Jeg har brugt Flickr og lagt cd'er på min mp3-afspiller som jeg har brugt en del, en dejlig gave.
I starten syntes jeg nok det var lidt svært, men jo længere vi nåede frem i de 23 ting og vi her i afdelingen hjalp hinanden, har gjort at jeg har mod på at prøve nye ting, jeg var også glad for vi havde en support cafee, hvor man kunne hente hjælp, hvis noget gik i kludder, hvilket jo skete engang imellem.
Jeg har været fuldt ud tilfreds med forløbet, opgaverne har været gode og lette at gå til.
Jeg er klar på at deltage igen hvis der bliver fx. 23 Ting+, blot opgaverne er ligeså gode at gå til som de 22 vi har haft indtil nu.

Jeg vil gerne sige tak til Pernille og Sigrid for deres store arbejde her i huset med at hjælpe os når vi havde problemer, vi har aldrig gået forgæves, altid fået en hjælpende hånd også uden for supporttiden, tak for jeres store arbejde.

Hurra målet er nået.

1 kommentar:

Susanne Gustavsen sagde ...

Hej Grethe!

Tak for "parløbet" i 23-ting.

Hilsen
Susanne